2013. május 18., szombat

A Biblia valódi célja



A Biblia valódi célja az, hogy megmutassa neked Jézust. Azok, akik a Bibliát írták, a próféták és az apostolok kapcsolatban voltak az Élő Istennel, és azért írták le a bizonyságtételüket, hogy te és én higgyünk a bizonyságtételüknek, miszerint JÉZUS az élő Isten.

Tehát hogyha te olvastad a Bibliát, és elhitted, hogy Jézus maga az Isten, akkor itt az ideje, hogy cselekedj. Menj és imádkozz, térj meg a bűneidből, vagyis mondd el az Úr Jézusnak, hogy többé SEMMI közöd a bűnhöz. Kérd Őt, hogy tiszítson meg téged, és ezután légy engedelmes, és tedd meg, amit az Úr Jézus mond neked!

Szükséged van egy kijelentésre az Úr Jézustól. Sok keresztény folyamatosan olvassa a Bibliát, de SOHASEM tér meg igazán, valójában sohasem jönnek Jézushoz. Azt gondolják, hogy megtalálják az életet a Bibliában, de nem hajlandóak megtérni a bűneikből, nem akarnak felhagyni vele, és nem akarnak Jézustól semmiféle megnyilvánulást. Nem akarják az élő Isten Szent Szellemét.

DE ha olvastad a Bibliát, és elhitted a Jézusról szóló bizonyságtételt, ha jobban meg akarod ismerni Jézust, akkor imádkoznod kell, és kérned kell az Úr Jézust, hogy nyilvánuljon meg. Kérjél kijelentést Tőle! Jézus azt mondja a János evangéliuma 14. fejezet 21. versében:

„A ki ismeri az én parancsolataimat és megtartja azokat, az szeret engem; a ki pedig engem szeret, azt szereti az én Atyám, és én is szeretem azt, és kijelentem magamat annak.”

Ne hagyd, hogy bárki azt mondja neked, hogy Jézus úgysem jelenti ki magát neked, hogyha teljes szívedből keresed Őt. Jézus megígérte, hogy kijelenti magát mindenkinek, aki igazán keresi Őt. Olvasd el Lukács evangéliuma 11. fejezetét! Jézus azt ígéri, hogy ha keresed Őt, akkor megtalálod, ha kopogsz az ajtón, akkor az megnyílik neked.

Úgyhogy ha elhitted a Jézusról való bizonyságtételt a Bibliából, akkor ne állj meg itt! Menj, térj meg minden bűnödből, és kérd az Úr Jézust, hogy jelentse ki és nyilvánítsa ki magát neked, olyan módon, ami a legmegfoghatóbb a számodra!

És aztán, miután már igazán megismerted Jézust, miután találkoztál vele, SOHA NE ENGEDD ŐT EL! SOHA NE VEDD LE RÓLA A SZEMEDET! Ő irányítani fog téged, és elvezérel minden igazságra. Jézus megígérte a tanítványainak a Szent Szellemet. Megígérte, hogy a Szent Szellem fogja őket irányítani, és elvezéreli őket minden igazságra. De SOHA NEM ígérte azt, hogy kapunk majd egy Bibliát, hogy az vezessen és irányítson minket. Az igazi tanítványoknak a Szent Szellemet ígérte, hogy az vezesse és irányítsa őket.

Jézus kegyelme legyen veled!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése