2013. június 2., vasárnap

Ne bízz meg a keresztényekben!



Drága barátaim, egy nagyon kemény leckét szeretnék most veletek megosztani, amit a saját bőrömön tapasztaltam meg. Ez pedig az, hogy ne bízzatok meg emberekben, még kevésbé keresztényekben! Egyetlen emberben se bízz meg, főleg keresztényben ne, mert ha komolyan Jézus Krisztus tanítványa vagy, akkor az ördög nem valami kirívó bűnnel fog megkísérteni, mert tudja, hogy komolyan veszed a dolgot. Ő küldeni fog hozzád valakit, aki által rá tud venni téged. Egy keresztényt, egy olyan valakit, akit nagyra becsülsz a bölcsessége, a bibliaismerete miatt, vagy azért mert szellemi embernek tartod. A világosság angyalát. Drága barátaim, nekünk egyedül Jézust szabad követnünk, nem pedig embereket, egyetlen embert sem.

Hadd meséljem el, mi történt velem! Még mielőtt megszülettem, engem már elhívott az Úr Jézus, én pedig ezt nagyon komolyan vettem, és amióta csak az eszemet tudom, Jézust követem. 5 évesen bemerítkeztem - én magam ragaszkodtam ahhoz, hogy be legyek merítve. A pásztorunk nem akart megkeresztelni, de én azt mondtam: "Uram, ha én ma éjszaka meghalok úgy, hogy nem vagyok megkeresztelve, és a pokolba kerülök, akkor ezért Ön lesz a hibás." Úgyhogy szerencsétlen ember kénytelen volt megkeresztelni engem.

Drága barátaim, én nagyon komolyan követtem Jézust, egészen 18 éves koromig. Jártam mindenfelé, és prédikáltam, imádkoztam a betegekért - rengeteg csoda történt, sok ember meggyógyult. Egyszer egy férfi meghalt a gyülekezetben, mialatt én prédikáltam, még csak fiatal srác voltam... Imádkoztam érte, és az Úr feltámasztotta őt.

De drága barátaim, aztán félresiklottam. Bekerültem a szabadító szolgálatba démonokat űzni. Bemutattak valakinek a szabadító szolgálatból, és én nem vettem észre, hogy ezek az emberek valójában egy szektához tartoztak, és nem vettem észre, hogy levettem a tekintetemet Jézusról. Mert igen nagyra becsültem ezt az embert, és azt, ahogyan beszélt a démonokhoz, és hogy azok válaszoltak neki. Ha beszélgetni akarsz a gonosszal, akkor ő fog veled beszélgetni! Drága barátaim, levettem a szememet Jézusról, és belemerültem a szabadító szolgálatba, a démonűzésbe.

Ezek az emberek egyben "próféták" is voltak, és nekem nem tűnt fel, hogy valójában a szekta tagokat manipulálták a próféciáikkal. Csak azután, hogy azt prófétálták nekem, hogy feleségül kell vennem az egyik lányt a gyülekezetből. Akkor fellázadtam, de ahelyett, hogy visszamentem volna Jézushoz, elhagytam Őt, mert attól kezdve már nem az Úrban voltan, hanem testies lettem. Beleőrültem Istenbe, és ez az én hibám volt. Elhagytam az Urat, és nélküle éltem több, mint 10 évig, drága barátaim. Lázadtam, bűnbe estem, míg végül Isten utolért engem az Ő kegyelmével és irgalmával.

Nagyon keményen bánt velem. Az első feleségem is meghalt autóbalesetben, és özvegyként magamra maradtam. Isten keményen beszélt velem, de végül hallgattam rá, és visszajöttem Hozzá. Évekig tartott, míg visszanyertem mindazt, amit elvesztettem, azt, hogy a szemem kizárólag Jézuson legyen.

Drága barátaim, ne bízzatok meg egyetlen egy emberben sem, ne bízzatok meg egyetlen egy gyülekezetben se, ne bízzatok meg senkiben, csakis egyedül Jézusban! Jézust kövessétek - ne engedjétek, hogy emberek nyűgözzenek le titeket! Jézust keresd, barátom! Az Ő kedvét keresd, és ne engedd, hogy mások összezavarjanak!

Ne felejtsd el, ha komolyan veszed Jézust, akkor az ördög elküldi hozzád a világosság angyalát, de ő eltávolít téged Jézustól. Nem számít, mennyire szentnek tűnik az a valaki, hogy milyen jó embernek látszik, hogy mennyire jól ismeri a Bibliát, hogy milyen jókat mond, vagy hogy mennyire szellemi ember. Ő is csak EMBER. Csak EGY VALAKI van, akiben meg lehet bízni, és akit követnünk kell, Ő pedig a PÁSZTOR. Az Ő juhai hallják a hangját, és figyelnek Rá. Nem figyelnek az idegenekre.

Drága barátaim, ne hagyjátok, hogy az ördög átverjen titeket, tartsátok a szemeteket Jézuson, és kövessétek Őt! Egyedül Ő az Út, az Igazság és az Élet, és ha tanácstalan vagy, hogy mit tegyél, akkor térdelj le, kiálts az Élő Istenhez, és mondd: "Uram, kérlek, segíts!" És Ő majd vezet téged, barátom. Nincs másik vezető, nincs senki más, akiben megbízhatsz, csak egyedül Jézus Krisztus.

Ismerd meg Jézust, és kövesd Őt, utad minden lépésében, életed minden napján, mindvégig.

Jézus áldjon meg Téged!

1 megjegyzés:

  1. A sátán nem küldi el hozzánk a világosság angyalát, hanem ő maga adja ki magát a világosság angyalának.

    VálaszTörlés