2013. június 17., hétfő

A sátán prédikátorai



Milliónyi gyülekezet van szétszórva a világon, és milliónyi prédikátor van, akik a saját üzenetüket hirdetik. De csak egyetlen egy üzenet van, amely megmenthet, és örök életet adhat, és ez Jézus Krisztus evangéliuma, Jézus Szavai.

Egyedül maga Jézus az Út, az Igazság és az Élet. Az egyedüli módja annak, hogy valakinek örök élete legyen, a Jézus Krisztusnak való engedelmesség! Drága barátaim, ha nem engedelmeskedtek Jézusnak, és nem teljesítitek az Ő szavait, nem lesz élet bennetek.

Ez az az evangélium, amiről Jézus Krisztus beszélt, amikor parancsolatot adott a tantítványainak, Márk evangéliuma 16. fejezetének 15-16. versei alapján:

"És így szólt hozzájuk: menjetek el az egész világba, és hirdessétek az evangéliumot minden teremtménynek. Aki hisz, és megkeresztelkedik, üdvözül, de aki nem hisz, elkárhozik".

Drága barátaim, ez Jézus evangéliuma, Jézus szavai. Mi mindannyian JÉZUS SZAVAI által leszünk megítélve - nem másképp. Ha nem teljesítjük azokat a szavakat, elkárhozunk. Jézus szavai azok az Igék, amelyek megmenthetnek, és örök életet adhatnak, amint Jézus mondta, és ahogyan azt János lejegyezte János evangéliuma 12:46-tól:

"Én világosságul jöttem e világra, hogy senki, aki Énbennem hisz, ne maradjon a sötétségben. Ha valaki hallja az Én beszédeimet, és nem tartja meg, Én nem ítélem meg, mert nem azért jöttem, hogy megítéljem a világot, hanem, hogy megmentsem a világot. Aki elutasít Engem, és nem fogadja el a beszédeimet, van, aki megítélje őt. Az Ige, amit beszéltem, az fogja megítélni őt az utolsó napon! Mert nem saját magamtól szóltam, hanem maga az Atya, aki küldött Engem, Ő parancsolta Nekem, hogy mit mondjak, és mit beszéljek. És tudom, hogy az Ő parancsolata örök élet, ezért azok a dolgok, amiket Én beszélek, úgy beszélem, ahogy az Atya mondta Nekem."

Drága barátaim, egyedül Jézus szavai az Élet Szavai, semmi más! Egyedül Jézus szavai adhatnak nektek örök életet - HA ENGEDELMESKEDTEK nekik! Csupán az, hogy hisztek Jézus Krisztusban, és elhiszitek, amit Ő mondott, az nem menthet meg titeket! Csak ha ENGEDELMESKEDTEK azoknak a Szavaknak, akkor fogtok üdvözülni!

Jézus Szavait az evangéliumokban jegyezték le, Máté, Márk, Lukács és János evangéliumában. ENGEDELMESKEDJETEK azoknak a Szavaknak, drága barátaim!

Ne hallgassatok azokra a prédikátorokra, akik mást mondanak nektek, akik mást prédikálnak nektek! Ne hallgassatok azokra a prédikátorokra, akik FÉLRETESZIK, vagy MINIMALIZÁLJÁK Jézus Krisztus Szavait, mert ők a sátán szolgái!

Isten szolgája ENGEDELMESKEDIK JÉZUS KRISZTUS SZAVAINAK, miközben prédikálja azokat a Szavakat!

Jézus áldjon meg titeket!

2 megjegyzés:

  1. Honnan tudhatom, hogy mit mondott Jézus, ha nem olvasom a Bibliát?
    Ágoston91

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Ágoston! A Bibliában, a 4 evangéliumban elolvashatod Jézus szavait, de ez kevés, nem ettől lesz Jézussal kapcsolatod. Amikor én megtértem, nem egy könyvhöz tértem meg, hanem Jézushoz. Ő az Isten Igéje, és Vele kell, hogy kapcsolatod legyen.

      Törlés