2013. június 2., vasárnap

Látomás Jézustól - fontos figyelmeztetés!



Ez egy látomás, amit Jézus mutatott nekem. Nagyon fontos! Arról a hatalmas megtévesztésről szól, ami azokra jön, akik nem szeretik az igazságot. Vigyázzatok!

2 Thesszalonika 3:3-12 "Ne csaljon meg titeket senki semmiképen. Mert nem jön az el addig, mígnem bekövetkezik elébb a szakadás, és megjelenik a bűn embere, a veszedelemnek fia, a ki ellene veti és fölébe emeli magát mindannak, a mi Istennek vagy istentiszteletre méltónak mondatik, annyira, hogy maga ül be mint Isten az Isten templomába, Isten gyanánt mutogatván magát. Nem emlékeztek-é, hogy megmondtam néktek ezeket, a mikor még ti nálatok valék. És most tudjátok, mi tartja vissza, a miért csak a maga idejében fog megjelenni. Működik ugyan már a törvényszegés titkos bűne: csakhogy annak, a ki azt még most visszatartja, félre kell az útból tolatnia. És akkor fog megjelenni a törvénytaposó, a kit megemészt az Úr az ő szájának lehelletével, és megsemmisít az ő megjelenésének feltűnésével; a kinek eljövetele a Sátán ereje által van, a hazugságnak minden hatalmával, jeleivel és csodáival, és a gonoszságnak minden csalárdságával azok között, a kik elvesznek; mivelhogy nem fogadták be az igazságnak szeretetét az ő idvességökre. És azért bocsátja reájok Isten a tévelygés erejét, hogy higyjenek a hazugságnak; hogy kárhoztattassanak mindazok, a kik nem hittek az igazságnak, hanem gyönyörködtek az igazságtalanságban."

Egy kavicsos úton álltam, és még emberek százai voltak ott. Fák és bokrok vettek minket körül. Az emberek beszélgettek egymással. Aztán barátságosan mosolyogva megjelent Jézus. Tőle jobbra állt Pál apostol. Valami azt súgta nekem, hogy figyeljem Pált. Pál nem mosolygott.

Jézus azt mondta: „Gyertek, és én megadom nektek szívetek kívánságait!” Odébb sétált és közben integetett, s közben megjelent minden, amit az emberek valaha is kívántak. Éppen úgy, mint valami meseországban. Minden reményed, álmod és vágyad valóra vált. Figyeltem, amint emberek százai szaladtak Jézus után az ő kis saját Álomvilágukba, ez az Isten pedig megadott nekik mindent, amit csak kívántak.

NEM VOLTAK ITT SEMMILYEN ISTENI TÖRVÉNYEK VAGY SZABÁLYOK. Itt minden RÓLUK szólt. Kegyelem által üdvözültek.

Láttam, ahogyan Jézus mögöttük gyalogolt mosolyogva és nevetve. Aztán az egész szemgolyója elfeketedett, de tovább vigyorgott. Valójában ez egy démon volt, aki eljátszotta, hogy Ő Jézus.

Csak alig 15 ember volt, aki nem ment ezután a Jézus után. A többi több száz ember mind Őt követte. Hátra fordultam Pál apostolhoz, és akkor ott állt a bokrok között a legszebb férfi, akit valaha is láttam. Míg az Ál-Jézus szeme korom fekete volt, ennek az embernek a szeme olyan volt, mint a tűz lángja. A haja fehér volt, mint a hó, de a szerkezete olyan volt, mint a gyapjúé. Hosszú volt, csakúgy mint a szakálla, ami illett a hajához. A ruhája olyan fehér volt, mint a haja, a bőre pedig erősen sárgás bronz színű volt. A lábát szőlőtőke vette körül. Olyan volt, mint egy gyönyörű, szőlővel körülvett gyertyatartó. Ő MAGA VOLT A FÉNY. Ő volt Jézus Krisztus, a világmindenség Istene.

Csak kevés, nagyon kevés ember volt, aki ott maradt, csodálva Őt. Én is köztük voltam. Hatalmas erővel és dicsőségben jelent meg. Elvitt minket egy képzeletbeli helyre, ahol olyan ruhában voltunk, mint a szolgák. Mindannyian azért éltünk, hogy a Király kedvét keressük. Nem magunknak éltünk, hanem azért, hogy a mindenség Istenének adjunk dicsőséget. Emlékszem, én a lábait mostam, holott erre teljesen méltatlan vagyok.

Aztán a látomás megszakadt, és azok a szőlőtők Jézus lábainál értelmet nyertek. Ő ott állt középen, és mi páran, akik követtük Őt, ott voltunk mint jó gyümölcsök. Ő volt a fa, mi pedig ott keringtünk körülötte.

Jézus azt mondta:

"Egy ember készíte nagy vacsorát, és sokakat meghíva; És elküldé szolgáját a vacsora idején, hogy megmondja a hivatalosoknak: Jertek el, mert immár minden kész! És mindnyájan egyenlőképen kezdék magokat mentegetni. Az első monda néki: Szántóföldet vettem, és ki kell mennem, hogy azt meglássam; kérlek téged, ments ki engem! És másik monda: Öt iga ökröt vettem, és elmegyek, hogy azokat megpróbáljam; kérlek téged, ments ki engem! A másik pedig monda: Feleséget vettem, és azért nem mehetek."

Hatalmas tömegek követték Jézust, és ő hozzájuk fordulva ezt mondta:

Ha valaki én hozzám jő, és meg nem gyűlöli az ő atyját és anyját, feleségét és gyermekeit, fitestvéreit és nőtestvéreit, sőt még a maga lelkét is, nem lehet az én tanítványom. És valaki nem hordozza az ő keresztjét, és én utánam jő, nem lehet az én tanítványom."

"Aki szereti a maga életét, elveszti azt; és a ki gyűlöli a maga életét e világon, örök életre tartja meg azt."

"Keressétek először Istennek országát, és az ő igazságát; és ezek mind megadatnak néktek."

Az Úr Jézus áldjon meg téged!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése