2013. május 31., péntek

A vallással átmosták az agyamat - személyes bizonyságtétel



Keresztény családban nőttem fel, és így igazán megismertem Jézust nagyon korán, még amikor kisfiú voltam. Később azonban a vallással átmosták az agyamat. Eltávolodtam Jézustól, és azt kezdtem elhinni, amit az emberek mondtak nekem.

Annak ellénre, hogy komoly, és tényleg nagyon komoly hívő voltam, meg lettem tévesztve. Nagyon sok ember van, aki rendkívül komoly hívő, és pont azért, mert ők ennyire komolyan veszik a hitüket, rendkívüli módon félre vannak vezetve. Nem a megfelelő dolgokban hisznek, abban hisznek, amit az emberek mondanak nekik.

Én is elhittem mindazt a hazugságot, amit a vallás tanít, mint például azt, hogy a Biblia Isten tévedhetetlen beszéde; hogy neked valamelyik egyházhoz kell tartoznod; hogy közösségben kell lenned más keresztényekkel; hogy alá kell rendelned magad az egyház vezetőségének. Én ezt mind elhittem.

De hamarosan azt kellett látnom, hogy azok az emberek, akik mindezt prédikálták, nem éltek eszerint, és ez kiábrándított. Istent kezdtem el hibáztatni, és eltávolodtam Tőle. Értsd meg, levettem a szemeimet Jézusról, és elkezdtem az emberekre nézni. De ekkor az Úr Jézus az Ő kegyelméből kijelentette magát nekem, és visszahívott. Akkor elhatároztam, hogy többé nem hagyom, hogy az emberek megtévesszenek. Elmentem a gyülekezetből, mert ahol az emberek vannak, ott van a megtévesztés, és elhatároztam, hogy magam fogom a Szentírást kutatni, hogy megtaláljam az igazságot. Nagyon sok időt töltöttem el a Szentírás kutatásával, végigolvasva a Bibliát a teremtéstől a Jelenések könyvéig, hogy megtaláljam az igazságot. De rájöttem, hogy a Biblia csupán az én elgondolásom szerint volt az igazság.

Drága barátaim, nem a Biblia az igazság, maga Jézus Krisztus az út, az élet és az igazság! A Biblia nem Isten tévedhetetlen szava. Ez egy könyv, amit emberek írtak - olyanok, akik közül többen ismerték Istent. De később ezt lefordították és átírták olyan emberek, akik nem igazán ismerték Istent. Ők az utilitaristák, akik még mindig módosítgatják a Szentírást a saját nézetük szerint nyelvi síkon, és nem a Szent Szellem vezetése alatt. És az emberek agymosottá válnak, miközben hisznek azokban a szavakban, amiket ezek az emberek leírnak. Érted? Ők nem Jézussal vannak elfoglalva, hanem át van mosva az agyuk, hogy egy könyvnek higgyenek.

Csakhogy nem ez az, amire Jézus elhívott minket. Ő arra hívott el minket, hogy Őt kövessük! És ekkor Jézus felnyitotta a szemeimet. Elkezdtem olvasni Jézus szavait a 4 evangéliumból, és azt mondtam: "Uram, ha igaz az, hogy a Szent Szellemnek kell bennünket vezetnie, akkor ez az, amit akarok, semmi mást!"

Jézus azt mondta: "Az én juhaim figyelnek az én hangomra és követnek Engem." Ezt mondtam erre: "Uram, hallani akarom a Te hangodat, és követni akarlak Téged!". Pál apostol ezt írta: "Akiket Isten Szelleme vezérel, azok Istennek a fiai." Azt olvastam János evangéliumában, hogy Jézus megígérte a Szent Szellemet, hogy elvezessen minket minden igazságra. Azt válaszoltam: "Uram, akkor ez az, amire nekem is szükségem van."

Előzőleg átmosták az agyamat, és emberekre hallgattam. A Bibliában hittem, de nem hittem Jézusban. Nem engedtem a Szent Szellem vezetésének. Habár már kisgyermekként megismertem Jézust, sohasem bíztam Benne. Sohasem követtem Őt, mert a Bibliával voltam elfoglalva! A tantételek körül buzgólkodtam, és az emberekkel foglalkoztam, a szemem pedig nem Jézuson volt! Átmosták az agyamat, mint ahogyan sok más emberét is ezen a világon. A vallásos emberek agyát átmossa a vallás.

Drága barátom, az egyetlen, akire szükségünk van, az Jézus Krisztus, és egyedül csak Ő - Jézus kell, hogy legyen a valóságunk. Ő elküldte hozzánk a Szent Szellemet, az Igazság Szellemét, hogy elvezessen minket a teljes igazságra. És ha mi nem bízunk Benne, ha nem követjük és nem engedelmeskedünk a Szent Szellemnek, akkor nem ismerhetjük meg Jézust.

Enélkül lehetetlen megismerni Őt, így csak ismereted lehet Róla, mert Jézust csakis kijelentés által ismerheted meg, az Ő Szellemének vezetése alatt!

Ha az örökkévalóságot Jézussal szeretnéd eltölteni, akkor szükséges, hogy megismerd Őt, és bízzál Benne - most rögtön! A Szent Szellemnek kell vezetnie téged - most rögtön! És örökké, folyamatosan követned kell Őt.

Sohase fordulj el Tőle, soha ne bízzál meg egyetlen emberben sem, soha ne bízzál meg egy könyvben sem. Ne bízz a Bibliában sem, ne bízz abban, amit az emberek mondanak neked, Jézusban bízzál! Helyezd minden bizalmadat Őbelé, mert ez az, ami meg van írva a Bibliában:

"Bízzál az Úrban teljes szívedből, és a magad értelmére ne támaszkodjál."

Jézus nem enged téged elbukni. Ő vezeti a lépteidet, és megtanít téged minden ismeretre, ha bízol Benne, ha komolyan keresed Őt - nem embereket, nem a saját elgondolásodat, nem a saját igazságodat. Egyedül Jézus az út, az élet és az igazság - nincs más. Ismerd meg Jézust, barátom!

Átmosták az agyamat, de Ő felnyitotta a szememet, így most már Jézust követem, és Őbenne bízom. Most legszívesebben megfognám a kezedet, és odatenném azt Jézus kezébe. Barátom, fogd meg Jézus kezét! Szegezd Rá a tekintetedet, és keresd Őt teljes szívedből, Ő pedig vezetni fog téged! Egyedül Jézus az út, az élet és az igazság - nincs más. Ne hagyd, hogy átmossák az agyadat! Ismerd meg Jézust, és kövesd Őt!

Az Úr Jézus áldjon meg téged!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése