2013. május 9., csütörtök

Ne hallgass se keresztény testvéreidre, se tanítókra, se prófétákra – JÉZUST KÖVESD!



Ha Isten gyermekei, akkor Isten szolgái is vagyunk, és az utasításainkat és vezetésünket a FEJTŐL, JÉZUS KRISZTUSTÓL kapjuk, senki mástól. Jézus nem jelölt ki számunkra vezetőket. Ő azt mondta, hogy egy Vezetőtök van, és ez maga Krisztus. Jézus nagyon komolyan veszi, ha ELHÍV MINKET, és azt, hogy kizárólag NEKI ENGEDELMESKEDJÜNK.

Az 1 Királyok 13-ban olvashatunk egy fiatal prófétáról, akit Isten elküldött, hogy vigyen el egy üzenetet Jeroboám királynak. Az 1 Királyok 13:7-9-et olvasom - ez azután történt, hogy elvitte az üzenetét.

“Ezután a király ezt mondta Isten emberének: gyere velem haza, hogy felfrissüljél, és én meg szeretnélek jutalmazni téged. De Isten embere így válaszolt a királynak: ha a házadnak felét is adnád nekem, nem mennék veled, és nem ennék kenyeret és nem innék vizet ezen a helyen. Azért, mert megparancsolta nekem az ÚR a szavával, hogy ne egyél kenyeret és ne igyál vizet és ne térj vissza azon az úton, amelyen jöttél.”

De ezután történt valami:

“Lakott azonban egy vén próféta Bételben, akihez a fiai odajöttek, és elmondták neki mindazokat, amiket az Isten embere cselekedett azon a napon Bételben.”

És ez a vén próféta elment, utolérte a fiatal prófétát, és ezt mondta neki (15-19 versek):

“Gyere velem haza és egyél kenyeret. Ő így válaszolt: nem térhetek vissza veled, nem mehetek veled, nem ehetek kenyeret és nem ihatok vizet ezen a helyen. Mert az ÚR a szavával megparancsolta nekem hogy: nem ehetesz kenyeret, nem ihatsz vizet ott, és nem térhetsz vissza azon az úton, amelyen jöttél. És erre így felelt: én is egy próféta vagyok, olyan mint te, és egy angyal szólt hozzám az ÚR beszédével, mondván, hozd őt vissza a te házadba, hogy egyen kenyeret és igyon vizet. DE HAZUDOTT NEKI! Igy aztán ő visszament vele, és kenyeret evett a házában.”

Látod, a király nem tudta őt meggyőzni, de egy másik próféta igen. Nem szabad Istennek más embereire hallgatnunk. Isten arra hívott el minket, hogy egyedül JÉZUSRA HALLGASSUNK.

Tehát elment vele (20-22. versek):

“Még az asztalnál ültek, amikor az ÚR a szavával szólt a prófétához, aki visszahozta őt, és így kiáltott az Isten emberéhez, aki Júdából jött. Ezt mondja az Úr: azért mivelhogy ENGEDETLEN VOLTÁL AZ ÚR PARANCSÁNAK és nem TARTOTTAD MEG AZ ÚR PARANCSÁT, AMIT PARANCSOLT NEKED, ezért a testedet nem fogják az atyáid sírjába temetni.”

És később ezt olvassuk (24. vers):

“amikor ő elment, egy oroszlánnal találkozott, amelyik MEGÖLTE ŐT. A teste az úton feküdt, a szamár mellette állt, és az oroszlán is a teste mellett állt.”

Drága barátaim! Megölte őt az oroszlán, mivel ENGEDETLEN VOLT ISTENNEK! JÉZUS komolyan gondolja azt, ha elhív valakit, Ő CÉLLAL teszi ezt, és TELJES ENGEDELMESSÉGET VÁR TŐLÜNK! Nem szabad egymásra hallgatnunk! Péter apostol is Jézus útján járt. Ezt olvassuk a Máté 16:21-23-ban:

“Ettől kezdve kezdte el Jézus Krisztus az Ő tanítványinak kijelenteni, hogy Neki Jeruzsálembe kell mennie és sokat kell szenvednia a vénektől, a főpapoktól és az írástudóktól, illetve meg kell öletnie és a harmadik napon fel kell támadnia. És Péter magához vonta Őt és elkezdte dorgálni: Távol legyen ez Tőled, Uram! Ez nem történhet meg veled! De Ő megfordult és ezt mondta Péternek: Takarodj a hátam mögé, SÁTÁN! Akadály vagy nekem, mert nem Isten, hanem az emberek érdekei szerint gondolkozol.”

Drága barátaim, a gonosz egy testvért fog felhasználni, hogy megtévesszen benneteket! A gonosz prédikátorokat használ fel a szószékekről, hogy félrevezesse Isten gyermekeit, és ezért NEM BÍZHATSZ MEG EGY EMBERBEN SEM, neked JÉZUSBAN KELL BÍZNOD!

Meg kell ismerned magának Jézusnak a hangját, és követned kell Őt. Ne bízz meg egyetlen egy emberben sem! Ha emberek után mész, és őket követed, bele fogsz esni a verembe. Isten azzal a céllal hívott el téged, hogy az Ő munkáját végezd, és csak akkor lehetsz kedves Előtte, ha azt TESZED, amit Ő MOND neked.

Néhány évvel ezelőtt Dél Afrika egyik nagyon veszélyes területén prédikáltam egy pár embernek. Vasárnap reggelenként jártam hozzájuk, és az egyik ilyen vasárnap reggel 4 órakor felébredtem. Azt álmodtam, hogy abban a városban, ahová jártam, lelőttek, én pedig holtan feküdtem ott, mégis hallottam, ahogyan az emberek beszélgettek egymással. Az egyik ember egy másiktól azt kérdezte: “Miért lőtted le őt? Nem tudod, hogy ő azért jár ide, hogy prédikáljon, és hogy segítsen nekünk?” De ő azt felelte: “Nem érdekel”.

Drága barátaim, aznap reggel felhívtam annak a gyülekezetnek a vezetőjét, és elmondtam neki, hogy nem megyek többet hozzájuk, mert az Úr azt mondta nekem, hogy ne menjek. Erre ő ezt mondta nekem: “Nem, Isten neked ilyet nem fog mondani.” El kell mondanom nektek, hogy a következő héten egy másik prédikátor ment ugyanabba a városba, akit lelőttek, és meghalt.

ENGEDELMESKEDNÜNK kell JÉZUS KRISZTUSNAK, barátaim. Ne HALLGASS se a testvéredre, se a feleségedre, se egy prófétára, és senkire, aki azt állítja, hogy egy üzenete van számodra Istentől!

JÉZUS ELHÍVOTT TÉGED, és Ő VEZETNI FOG TÉGED. Tőle kérd a vezetést, senki mástól, különben az életeddel fizethetsz érte. TEDD azt, amit JÉZUS PARANCSOLT neked, egészen a legapróbb részletekig, mert Ő nem tolerálja az ENGEDETLENSÉGET!

Az Úr Jézus áldon meg téged!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése