2013. július 9., kedd

Mennyire keskeny a keskeny út?

Néhány héttel ezelőtt megkérdeztem Jézust, hogy mennyire keskeny az a keskeny út, amiről Ő beszélt? Ő ugyanis ezt mondta:

"Menjetek be a szoros kapun. Mert tágas az a kapu és széles az az út, a mely a veszedelemre visz, és sokan vannak, a kik azon járnak. Mert szoros az a kapu és keskeny az az út, a mely az életre visz, és kevesen vannak, a kik megtalálják azt." (Máté 7:13-14)

Amikor megkérdeztem Tőle, hogy jó, de mennyire keskeny ez a keskeny út, a szellememben mutatott nekem egy utat. Ez egy fölfelé vezető út volt. A végét nem láttam, de a két oldalán nagy mélység volt, és amin ledöbbentem az az volt, hogy ez az út csupán LÁBNYOMNYI keskeny volt...

Ezen nem lehet máshogyan végigmenni, csak ha folyamatosan fogjuk az Úr kezét! Isten gyermekeinek ezen az úton kell járniuk, és csak nagyon kevesen vannak, akik megtalálják ezt!

TE MELYIK ÚTON JÁRSZ?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése