2013. május 23., csütörtök

Aki hisz Énbennem...

Jézus mondja:

"Aki hisz Énbennem, az is cselekszi majd azokat a cselekedeteket, amelyeket Én cselekszem." (János ev. 14:12)

Ha erről elsősorban a jelek és csodák jutnak eszedbe... akkor nem ismersz még Engem.

Én azokat cselekszem, amelyeket rám bízott az Atya, hogy cselekedjem - ha hiszel Énbennem, te is azt teszed, és azzal foglalkozol - nem mással -, amit rád bíztam!

Amiket én cselekszem, bizonyságot tesznek rólam, hogy az Atya küldött engem - ha hiszel Énbennem és Engem követsz, a cselekedeteid bizonyságot tesznek arról, hogy Én küldtelek!

Én semmit sem cselekszem magamtól, hanem amint az Atya tanított engem, úgy szólok - ha hiszel Énbennem, akkor semmit sem magadtól cselekszel, hanem az Atya tanít téged, és azt teszed és azt mondod, amire Ő személyesen tanított.

Én mindenkor azokat cselekszem, amelyek Neki kedvesek - ha hiszel Énbennem te is mindenkor azokat teszed, amik kedvesek Előttem!

Én az Atyám dolgait cselekszem - ha hiszel Énbennem, te is az Atyád dolgait teszed.

Én azt beszélem, amit az Atyánál láttam - ha hiszel Énbennem, te is ugyanúgy megismered az Atyát, és azt beszéled, amit Nála látsz!

Amiket Én mondok, nem magamtól mondom, hanem az Atya, aki Énbennem lakik, Ő cselekszi e dolgokat - ha hiszel Énbennem, nem magadtól beszélsz, hanem a benned lakó Szent Szellem cselekszik és szól rajtad keresztül.

Én szeretem az igazságot és gyűlölöm a hamisságot! Ha hiszel énbennem, te is szereted az igazságot és gyűlölöd a hamisságot.

Akármit kérhetsz az Én nevemben az Atyától, Én megcselekszem azt - ha hiszel Énbennem, Én is bármit kérhetek tőled, te megteszed azt! Én engedelmes voltam egészen a halálig - ha hiszel Énbennem, te is ezt teszed...

Hiszel Énbennem?

"Bizony, bizony mondom néktek, aki hisz Énbennem, örök élete van annak."

Higgy Énbennem, és gyere, és kövess Engem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése